ايميل ماركتينگ | پنل ايميل ماركتينگ | ارسال ايميل انبوه ايميل ماركتينگ | پنل ايميل ماركتينگ | ارسال ايميل انبوه .

ايميل ماركتينگ | پنل ايميل ماركتينگ | ارسال ايميل انبوه

۱۰ سايت برگزيده براي ايميل ماركتينگ

ايميل ماركتينگ و ارسال ايميل تبليغاتي از تكنيكهاي فناناپذير بازاريابي اينترنتي هستند كه البته زمينه كلاهبرداري بسياري هم ايجاد كرده اند و همين باعث شده است تا حد زيادي نام اين روش با بدي عجين شود!

تعداد سايتهاي سرويس دهنده ايميل ماركتينگ در دنيا بسيار زياد است اما در اين پست به معرفي ۱۰ گزينه برگزيده خواهيم پرداخت كه در ميان آنها چند سايت ايراني نيز وجود دارد:
۱. MailChimp

يكي از با كيفيت ترين، محبوب ترين و منعطف ترين سرويس هاي ايميل ماركتينگ دنيا. مهمترين مزيت اين سرويس امكان ايجاد اكانت رايگان است كه در آن ميتوانيد تا ۲۰۰۰ عضو به رايگان داشته باشيد و البته براي هر يك حداكثر ۶ ايميل در ماه مي توانيد بفرستيد يعني مجموعاً ۱۲۰۰۰ ايميل رايگان ميتوان ارسال نمود.

اين سرويس به شدت و به طرز وحشتناكي با اسپمرها مشكل دارد. پس اسپمر عزيز، توجه داشته باش كه به فكر استفاده از سرويس رايگان ميل چيمپ نباشي به نفعت خواهد بود!

خبرنامه WEBRGB نيز از ميل چيمپ قدرت ميگيرد.
۲. iContact

هر كس يك بار اسم ايميل ماركتينگ را شنيده باشد، اسم iContact را هم شنيده است مخصوصاً كه به نام آن كلاهبرداريهاي زيادي هم در وب فارسي انجام شده است و احتمالاً همين الآن هم مي شود!
۳. GetResponse

يكي از سرويسهاي محبوب من كه البته بلاگهاي زيادي در سطح جهان از آن بهره ميگيرند. قيمتهاي بسيار مناسب و البته كيفيت بالاي سرويس ها و پشتيباني قوي از ويژگي هاي قابل ذكر اين سرويس است. اولين خبرنامه اي كه در آن عضو شدم، از getresponse.com قدرت ميگرفت. تجربه كار با اين سرويس را داشته ام.
۴. Aweber

يكي ديگر از به قول معروف سرويس هاي تاپ ايميل ماركتينگ در دنيا كه همچون ساير سايتهاي معرفي شده در اين ليست، كيفيت سرويس و پشتيباني بسيار بالايي دارد. aweber.com اولين سرويس ايميل ماركتينگي بود كه براي مدتي كوتاه آن را تست كردم و البته امكانات كامل آن باز هم براي بازگشت به اين سرويس وسوسه ام مي كند.
۵. Constant Contact

اين سايت كه كلاً روي ارتباط آنلاين با مشترين مانور ميدهد داراي بخش سرويس ايميل ماركتينگ است كه در رنكينگهاي بسياري رتبه هاي خوبي بدست آورده است لذا اين سايت را نيز در نظر داشته باشيد. شخصاً با آن كار نكرده ام و نميتوانم نظر خاصي درباره آن بدهم.
۶. Campaign Monitor

سايت ۸۰۰۰ بر اساس رتبه بندي الكسا و داراي يوزرهاي فراوان و البته معرفي شده در رنكينگهاي متفاوت. نكته جالب توجه اين است كه با سرويس اين سايت ميتوانيد به ازاي هر ايميلي كه ارسال ميكنيد و بسته به تعداد دريافت كنندگان پرداخت داشته باشيد (اين سرويس در برخي ديگر از سايتها نيز ارائه مي شود.)
۷. Vertical Response

سرويس جالب هر ايميل ۱ سنت از نكات برجسته ي اين سايت است. حضور اين سايت در رنكينگهاي متعدد حاكي از كيفيت بالاي سرويس ايميل ماركتينگ آن است.
۸. Mad Mimi

به عنوان آخرين سايت انگليسي زبان ايميل ماركتينگ از اين سايت جالب نام ميبرم. سرويس رايگان اين سايت به شما امكان مديريت ۲۵۰۰ عضو با قابليت ارسال حداكثر ۱۲۵۰۰ ايميل ماهيانه را مي دهد. البته هوس دور زدن و ساختن چندين اكانت به سرتان نزند… .

موارد فوق برترين هاي ايميل ماركتينگ در سطح جهان بودند اما دو مورد آخر را به معرفي دو سايت تقريباً تازه كار ايراني اختصاص ميدهم تا مقايسه اي داشته باشيد از امكانات و كيفيت سرويس و همچنين با نمونه هاي داخلي آشنا بشيم:
۹. mailchi.in

يكي از سايتهاي تازه كار در اين زمينه كه از همان انتخاب دومين بوي كپي برداري به مشام مي رسد! البته وقتي وارد پنل اين سيستم مي شويم و امكانات ابتدايي و كار راه انداز آن را ميبينيم، هرگونه تصور كپي برداري منتفي مي شود. براي استفاده هاي آماتور و كارهاي معمولي سرويس ايده آلي به نظر مي رسد البته خود من آن را تست نكردم. چون مثلاً اديتور به شدت ناقصي دارد و امكان ارسال از فيد را ارائه نميدهد! و البته دلايل بسيار ديگر… . نكته مهم در مورد اين سايت، اين است كه خود مديريت سايت آن را برنامه نويسي كرده است و خبري از فارسي سازي نيست.
۱۰. email118.com

سايت فارسي زبان ديگري كه پنل نسبتاً كاملي دارد اما خب اين پنل به زبان انگليسي است و مديريت آن حتي زحمت فارسي كردن آن را به خود نداده است! البته در اين مورد هم من امكان ارسال از فيد كه يكي از بهترين آپشن ها هست را موفق نشدم پيدا كنم و احساس ميكنم اين سرويس هم از آن محروم است.

در مورد دو سايت آخر يعني سايتهاي ايراني معرفي شده بايد متذكر بشم كه: بدون تعارف اگر كار شما با ايميل ماركتينگ در ارسال ايميلهاي تبليغاتي خلاصه ميشود، دو گزينه ي آخر ايده آل هستند و مطمئن باشيد سرويس هاي معرفي شده انگليسي زبان بدون هيچ تعارفي اكانت اسپمرها را بلاك خواهند كرد… . همچنين بايد اضافه كنم كه نام بردن از دو سايت فارسي زبان، صرفاً براي معرفي بودن وگرنه روش كار هيچ يك مخصوصاً email118.com مورد تأييد نيست و در واقع اين سايت مصداق عيني انتشار اطلاعات شخصي به صروت غير حرفه اي به شمار مي روند؛ مديريت اين سايت مبادرت به درج تعداد زيادي از ايميلهاي اصطلاحاً فعال نموده است. اين انتشار ضمن آنكه باعث ايجاد مزاحمت براي صاجبين ايميلها مي شود، مراتب اسپمر ماركتينگ و ارسال انبوه ايميلهاي تبليغاتي زرد و بي ارزش را فراهم مي آورد.


برچسب: ، بانك ايميل تبليغاتي دانلود، سايت ارسال ايميل انبوه رايگان، سرور ارسال ايميل انبوه، ويژگي هاي نرم افزار ايميل ماركتينگ، پنل ايميل ماركتينگ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۰۸:۱۵:۲۶ توسط:faezeh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :